Functional Form 100% Õnne Garantii
100% rahulolu garantii Fiskarsi toodetele
Fiskars on oma uuringutes leidnud, et 96% kokandushuvilistest arvab, et kokandus teeb nad õnnelikuks. Ettevõtte eesmärk on tõsta emotsionaalset heaolu, pakkudes uuenduslikke lahendusi inimestele, kes tegelevad toiduvalmistamisega: 0% kiirtoit, 100% õnne.
Parima võimaliku kasutuskogemuse tagamiseks meie klientidele pakume tootjapoolset lisagarantiid teatud Fiskarsi toodetele, mis on ostetud perioodil 01. September – 31. detsember 2020 („100% rahulolu garantii“). 100% rahulolu garantii kampaania kehtib ainult Fiskarsi Hard Face ja Harde Edge tooteid 1. September 2020. Kampaania ei kehti Fiskarsi tootesarjadele või toodetele, mida pole selles avalduses mainitud.
Kui te ei ole meie tooteid kasutades rahulolevam, võite need tagastada 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast ajavahemikus 1. september 2020 – 31. detsember 2020 ja saate raha tagasi (välja arvatud saatmiskulud). Tagastada tuleb alltoodud juhiste alusel. Tagastuspakendis peab olema ostu tõendava dokumendina kaasas algne ostutšekk. Lisage kontaktandmed ja pangakonto number allpoolsele vormil. Saatke toode tagastamiseks aadressil, mis on ära toodud nende tingimuste lõpus. Võite saata toote selle originaalpakendis või samaväärses pakendis.
Külastage veebilehte Fiskars.com ja tutvuge täieliku nimekirjaga toodetest, millele kehtib 100% rahulolu garantii.
Pange tähele! 100% rahulolu garantii ei ole mõeldud defektiga toodete jaoks. Kui ostetud toode on ilmselgelt defektne, siis tooge see tagasi kauplusesse, kust te selle ostsite, või võtke ühendust meie klienditeenindusega. 100% rahulolu garantii kehtib ainult juhul, kui tootel pole ilmselgeid tehnilisi ega muid defekte, aga see ei vasta ootustele, sellisel juhul on võimalik toode tagastada.
Kui teil on toote tagastamise kohta küsimusi, võtke ühendust meie klienditeenindusega, telefonil +358 20 334 101 tööpäeviti kl 10–15 või kirjutage aadressil customerservice.export@fiskars.com
Tingimused
- Pidage meeles, et originaalkviitung peab olema alles.
- 100% rahulolu garantii kampaania kehtib ainult ostudele mis on tehtud ajavahemikus 1.9.2020–31.12.2020 (kehtib ainult Fiskarsi Hard Face ja Harde Edge tooteid, mis on ostetud pärast 1. september 2020)
- Tagastuspakend peab olema registreeritud postkontoris hiljemalt 31.12.2020.
- Pange tähele, et 100% rahulolu garantii ei kehti toodetele, millel puudub ostutšekk (näiteks preemiapunktide eest ostetud tooted või kingitused).
- 100% rahulolu garantii kaudu tehtavat tagastusnõuet saab esitada üks ja sama isik ainult üks kord tootemudeli kohta.
- Rahulolugarantii kehtib ainult tarbijatele ega laiene jae- ja edasimüüjatele.
- Fiskars ei vastuta ühegi kaotsiläinud, hilinenud, puuduliku või ebaselge tagastusnõude eest.
- Fiskars ei vastuta makseviivituse või makse peatamise eest Fiskarsist sõltumatutel põhjustel.
- Kahjustuste väärtus, mis on tekitatud tootele vale kasutamise või toote saatmiseks sobimatu pakendamise tõttu, lahutatakse tagastatavast summast.
- Sulgege tagastuspakend hoolikalt ja kompaktselt, et toode ei saaks saatmise ajal kahjustada ega läheks kaotsi. Jätame endale õiguse toote tagastatavast ostusummast maha arvata tootekahjustuse või kaotsi mineku summa.
- Interneti ja postimüügi teel tehtud ostu korral tagastatakse ainult ostuhind, kohaletoimetamis- ja saatekulusid ei tagastata.
Isikuandmete töötlemine
Kui soovite tagastada Fiskarsi toote, kasutades 100% rahulolu garantiid, siis küsitud isikuandmed kasutatakse ainult 100% rahulolu garantii tagastuse eesmärgil. Teie andmeid ei säilitata kauem, kui on tagastuse lõpuleviimiseks vajalik. Kui soovite lisateavet, lugege meie privaatsuseeskirja (https://www.fiskarsgroup.com/privacy-policy).
Vastutuse piiramine ja kohaldatav seadus
Fiskars ei ole vastutav ühegi otsese, kaudse, vahetu, põhjusliku ega erilise kahju eest (kaasa arvatud äritegevuse lõppemisest, toote, lepingu või teabe kaotsiminekust või äritegevuse häiretest tulenev kahju), mis on põhjustatud 100% rahulolu garantii kasutamisest või kasutamisest hoidumisest või käesolevatest tingimustest.
Neid tingimusi tõlgendatakse Soome seaduste kohaselt. Rahulolugarantii täiendab ja ei mõjuta edasimüüja või tootja garantiisid. Samuti jäävad jõusse kõik seadustega sätestatud õigused ja juriidilised õigused, mis teil on kohaldatavate kohustuslike siseriiklike õigusnormide kohaselt (nt tarbijakaitseseadused).