Fiskars Functional Form tootesarja rahulolugarantii

Fiskarsi Functional Form tootesari on toodetud Soomes Sorsakoski tehases, kus on kasutatud kõrgtehnoloogilist tootmisprotsessi ja uuenduslikke materjale. Katsetustulemused näitavad, et need tooted sobivad suurepäraselt ettenähtud kasutuseks selleks ettenähtud kasutuskeskkonnas. Meie klientidele parima võimaliku kasutuskogemuse andmiseks tagame Fiskars Functional Form toodetele rahulolugarantii, mis kehtib 1.09 - 31.12.2019. Rahulolugarantii kehtib toodetele, mis on ostetud pärast 01.09.2019. Kampaania ei kehti teistele Fiskarsi sarjadele nagu Rotisser, All Steel, Hard Face, Handy, Classic või Norden/Norden Steel.

Kui te ei ole tootega rahul, võite selle tagastada kampaania ajal 1.09 – 31.12.2019 ja saada oma ostu eest raha tagasi. Tagastus peab toimuma vastavalt allpool esitatud garantiitingimustele. Ostu tõestamiseks peab originaal kviitung olema lisatud pakendisse. Täitke all oleval vormil oma kontaktinfo ja arvelduskonto number. Saatke toode nendes tingimustes allpool näidatud tagastusaadressil. Toote võib tagastada originaalpakendis või sellele sarnases pakendis.

TÄHELEPANU! Kui tootel ilmneb defekt, siis palume toote tagastada ostukohta tavalise reklamatsioonina või võtta ühendust meie klienditeenindusega. Pikendatud rahulolugarantii puudutab vaid juhtumeid, kui tootel puudub selge tehniline viga, kuid see ei vasta tarbija ootustele ja soovitakse sel põhjusel tagastada.

Kui te ei ole kindel toote õiges tagastamisviisis, võtke ühendust meie klienditeenindusega, telefon +372 601 7010 tööpäeviti kell 10–15 või customerservice.export@fiskars.com

 RAHULOLUGARANTII TINGIMUSED

  1. Rahulolugarantii kampaania on piiratud ostudega, mis tehtud ajavahemikus 01.09 – 31.12.2019 (kehtib ainult sarja Functional Form toodetele, mis on ostetud 1. septembril või pärast seda. Ei kehti teistele Fiskarsi toiduvalmistusnõudele (nt Rotisser, All Steel, Handy või vanemad Hard Face'i tooted.)
  2. Tagastuspakend peab olema registreeritud postkontoris hiljemalt 31.12.2019.
  3. Tagastuspakendis peab olema algne ostutšekk.
  4. Tagastusõigus ei kehti toodetele, millel puudub selge ostutšekk (nt preemiapunktide eest ostetud tooted või kingitused).
  5. Fiskars ei vastuta ühegi kaotsiläinud, hilinenud, puuduliku või ebaselge tagastusnõude eest.
  6. Rahulolugarantii kaudu tehtavat tagastusnõuet saab esitada ainult üks isik ühe tootemudeli kohta.
  7. Rahulolugaranti kehtib ainult tarbijatele ja ei kehti jae- ega edasimüüjatele.
  8. Tagastuspakendi saatja tasub postikulud. Postikulu ei tagastata.
  9. Interneti-ostu ja postimüügi teel tehtud ostu korral tagastab Fiskars ainult ostuhinna. Kohaletoimetamis- ja saatekulusid ei tagastata.
  10. Sulgege tagastuspakend hoolikalt ja kompaktselt, et toode ei kahjustuks ega läheks saatmise ajal kaotsi. Jätame endale õiguse tagastatavast ostusummast maha arvata tootekahjustuse summa.
  11. Ostu hetkel kehtinud hinnasoodustus arvatakse tagastatavast ostusummast maha.
  12. Rahulolu garantii kehtib ja ostuhind tagastatakse viidatud kontole ainult siis, kui kõik rahulolugarantii tingimused on täidetud. Summa tagastatakse pangakontole nelja nädala jooksul pärast paki registreerimist postkontoris.
  13. Fiskars ei vastuta makseviivituse või makse peatamise eest Fiskarsist sõltumatutel põhjustel.
  14. Neid tingimusi tõlgendatakse vastavalt ostukoha seadustele.
  15. Need tingimused ei mõjuta tarbija juriidilisi õigusi.

Rahulolugarantii täiendab ja ei mõjuta edasimüüja või tootja garantiisid. Samuti jäävad jõusse kõik seadustega sätestatud õigused ja juriidilised õigused, mis teil on vastavalt kohaldatavatele kohustuslikele siseriiklikele õigusnormidele (nt tarbijakaitseseadused).

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Tagastusvorm peab sisaldama kontaktandmeid ja pangakonto numbrit vastavalt vormil nõutule. Fiskars töötleb isikuandmeid seoses rahulolugarantii kampaaniaga. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta leiate Fiskarsi tarbijate privaatsuspoliitikast, mis on saadaval veebisaidil https://www.fiskarsgroup.com/privacy-policy

LISATEAVE